Kim Furuwald

gör äntligen entré på denna mycket underhållande blogg!

Vill börja med att ge cred till Micke som hållt skutan flytande medans man själv inte var tillgänglig.
Bra jobb!

Jag kommer i första hand leverera speltips och även starta ett fondspel som ni läsare kommer kunna följa här inom kort.

För dagen händer det inte så mycket mer än att jag rehabiliterar mig från ett benbrott och är därmed sjukskriven månaden ut. Målet är att vara med i spel igen om exakt 12 dagar då vi (Björneborgs IF) ställs emot Rävåsens IK och
säsongens första Tränings-Match.

Hårdträning tills dess , men kommer inte ligga i lä för det. I veckan återkommer jag med fina lir och även lite annat smått och gott.

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0