Michael Kallback

Vi på redaktionen hoppas att intervjuen med Andrea Lukic var underhållande, och ser precis som ni fram emot nästa intervju. Vem det blir kan vi i dagsläget inte avslöja, så det är bara att vänta så tålmodigt ni bara kan!
Vi jobbar i dagsläget med 5-6 stora namn som vi hoppas att kunna göra klart med innan veckoslutet.
Vi kan också stolt berätta att vi hade över 100 unika besökare på sidan den dagen den lanserades, och antalet besökare ökar ständigt och sidan växer snabbare än vad Britney Spears klättrade på listorna 1997.

Vad har jag annars för roligt att berätta?
Alvedin Nezirovac, stor talang från Landskrona BOIS är i dagsläget här hos oss och provspelar, tanken är att han ska vara med på söndagens match mot IFK Norrköping. Det ska bli mycket intressant och följa! Även den Nigerianska OS-Spelaren Bright Igbinadolor kommer att delta i den matchen!

Kommentarer
Postat av: Sa

Oj Alvedin han känner man igen sen länge, Duktig dock.

2009-02-11 @ 15:02:03
Postat av: Elin

Ja tyvärr..

Vad bra :) Och eftersom jag är så nyfiken så tänker jag faktiskt fortsätta läsa eran blogg även fast jag är totalt ointresserad av fotboll :)

2009-02-11 @ 18:23:20
URL: http://eerngren.blogg.se/
Postat av: Ella

Nu har vi lagt till er länk!

2009-02-12 @ 16:59:00
URL: http://www.theswedishbikiniteam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0