Tim Aronsson

Hejsan kära läsare!
Det är jag som är Tim.

Kan ärligt säga att jag har måttliga mängder av prestationsångest inför debutinlägget här på trespuntos.
Att skriva om sig själv är för mig oftast enklare än att behöva höja upp eller kritisera andras insatser.
När självaste webmastern Mike frågade mig om jag skulle vara intresserad av skriva lite här på bloggen på fredagar så såg jag det som en kul grej.
Naturligtvis.

Skriva var ändå det bästa jag visste när jag gick på grundskolan, och jag tycker det kan vara ett bra sätt för att få ur sig alla tankar som man ständigt har snurrandes uppe i knoppen.
Jag vet ju att denna bloggen framförallt är inriktad på sport då intresset bland oss tre är väldigt högt.
Men just denna fredag har jag faktiskt inget vettigt att skriva om, var det gäller händelser inom sportvärlden.

Jag återgår därför till min prestationsångest.
Är jag den enda bland oss i den svenska befolkningen som kan bli nervös när det gäller, kan jag tänka ibland?
Självklart är det inte så. Dem flesta blir nervösa, och andra blir det oftare.

Okej, jag är en person som ofta vill stå i centrum, och sådär, men konstigt nog aldrig vid stora tillfällen.
Det är någonting jag absolut kommer att förbättra.
Tittar man till exempel på min käre vän Ola (PSV Eindhoven) så är han inte i klubben idag för att han blir nervös när det gäller.
Det är faktiskt en sak som jag verkligen kan beundra honom för. Att vara bäst när det gäller!

Jag lovar, kära läsare, jag ska göra mitt bästa för att prestera inlägg på denna blogg under fredagarna!
Från och med nu tar jag ett djuuupt andetag.


Jag vill önska er en trevlig läsning, och en trevlig helg!

//Tim Alexander Aronsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner du Ola Toivonen?!

2009-02-15 @ 13:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0